Klaar voor vertrek

21 maart 2023 - Nederland, Nederland

Na maanden wachten en voorbereiden is het bijna zover! Zin in? Ja heel veel! De groeps app van de Ghana 🇬🇭 reizigers ontploft zo nu en dan. Moet ik een vliegtuigstoel reserveren? Wat is een lakenzak? Hoe laat vertrekt de bus? Hoe laat komen we 2 april terug? Zorgpas….. gele boekje…. Wereldstekker….. kortom: iedereen zit volop in de voorbereiding. Benieuwd of alle koffers dicht gaan 😃 Donderdagochtend vertrekken we om 06.00 uur met de bus vanuit Goes richting Brussel om van daaruit rechtstreeks naar de hoofdstad Accra in Ghana te vliegen, een vlucht van ongeveer 6,5 uur. De temperatuur ligt op dit moment op 34 graden ☀️ op onze bestemming. Dat wordt  even acclimatiseren maar wat een heerlijk vooruitzicht. 10 dagen laten we jullie via ons CIOS blog onze Ghana experience mee beleven. Leuk dat je ons volgt! Tot donderdag.

1. Marlies:
    21 maart 2023
    Wat leuk we gaan zeker volgen!
  2. Patrick:
    22 maart 2023
    Super ! Ben benieuwd . Allemaal heel veel plezier ! En wat een leuke ervaring
  3. Bianca:
    23 maart 2023
    Heel veel plezier en een goede reis! Ik ga jullie zeker volgen!
  4. Anita:
    23 maart 2023
    Veel plezier. En we gaan jullie volgen!
  5. Liesbeth:
    23 maart 2023
    Super leuk! Ik ga het zeker volgen
  6. Lia:
    23 maart 2023
    Ik ga het ook allemaal lezen. Een goede tijd daar!
  7. Ferenc:
    23 maart 2023
    Samen met onze studenten reis mooie ervaringen beleven, goede reis
  8. Ellen:
    23 maart 2023
    Heel veel plezier ik ga jullie volgen
  9. CIOS locatie Dordrecht:
    Geniet van de mooie reis! We gaan jullie volgen 😃
  10. Helene:
    23 maart 2023
    Heel plezier en maak er een mooie ervaring van grt😍💪🏽
  11. CIOS locatie Roosendaal:
    23 maart 2023
    Veel plezier! We zijn benieuwd naar jullie fantastische verhalen!
  12. Ilse:
    24 maart 2023
    Heel veel plezier en een bijzondere ervaring, leuk om jullie zo te volgen, tot later!
    Ilse